خبرگزاری کار ایران

در بیانیه تشکل‌های کارگری و بازنشستگی تاکید شد:

محکومیت هرگونه تعرض به منابع تامین اجتماعی/کارگران با اعتصابات دامنه‌دار انقلاب را به پیروزی رساندند

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۷۵

تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از سازمان تامین اجتماعی، بر صیانت از اموال بازنشستگان و کارگران تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، تشکل‌های کارگری و بازنشستگی به مناسب هفته تامین اجتماعی سال ۹۷ در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از سازمان تامین اجتماعی، بر صیانت از اموال بازنشستگان و کارگران تاکید کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بی‌شک می‌توان کارگران را بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی دانست. زیرا در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران و بازنشستگان بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت رونقی دوچندان خواهد یافت.

کارگران از شریف‌ترین طبقه اجتماعی هستند و حیات یک ملت مرهون کارگران بوده و چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت است. نقش کار، کارگر و بازنشسته در آموزه‌های دین مقدس اسلام و اثرگذاری آنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با مجاهدت پیگیر خود، قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار خود انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از انقلاب نیز قشر کارگر با کوشش و جهاد خود در راه اسلام این انقلاب را به پیش برده و می‌برند.

در شرایط کنونی کشور که وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین یک ضرورت بسیار مهم برای عبور از دسیسه‌های بی‌رحمانه دشمن محسوب می‌شود، ما کارگران، بازنشستگان و پیشکسوتان جامعه کارگری حمایت صریح خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم اعلام می‌نماییم و همچنین با عنایت به فرارسیدن هفته تامین اجتماعی، از تلاش‌های دلسوزانه کلیه کارکنان خدوم و زحمتکش این سازمان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

از این رو شورای هماهنگی تشکل‌های کارگری و بازنشستگی به عنوان نمایندگان بخش اعظمی از جامعه کارگری و بازنشستگی کشور دفاع حداکثری خود را از منابع و منافع سازمان تامین اجتماعی اعلام می‌کنیم و انتظار داریم از این اموال که کارگران و بازنشستگان با رنج و مشقت فراوان ذخیره کرده‌اند، به نحو احسن صیانت گردد و هرگونه تعرض به منابع سازمان تامین اجتماعی که حق الناس و متعلق به کارگران و بازنشستگان و کارفرمایان بوده ازجمله بند”و” تبصره (۷) بودجه سال ۹۷ کل کشور را محکوم می‌نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز