خبرگزاری کار ایران

نجات ۱۱ چاه‌کن درکاشان/کارگران به دلیل قطع برق محبوس شده بودند

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۰۷

مدیرروابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات ۱۱ چاه‌کن محبوس که در نقاط مختلف شهر مشغول کار بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، «روح الله فدایی» گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته به فاصله ۶ ساعت قطعی برق در شهر کاشان، همزمان ۱۱ کارگر که مشغول حفر چاه در نقاط مختلف شهر بودند، در عمق زمین نجات پیدا کردند.

به گفته وی، به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی از ساعت ۹ تا ۱۵ مبنی بر وقوع حوادث چاه، هفت مورد عملیات امداد و نجات توسط مأموران این سازمان برای خروج  کارگران گرفتار شده در چاه قبل از وقوع هرگونه مصدومیتی برای آن‌ها، انجام شد.

وی افزود: این حوادث پس از قطعی برق در خیابان‌های باباافضل، امیرکبیر،کارگر، میدان‌های عامریه، خیران و محله یزدآباد کاشان اتفاق افتاده بود که تیم‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۲ و ۴ این سازمان به محل های مذکور اعزام شده و ۱۱ کارگر را نجات دادند.

فدایی با اشاره به اهمیت زمان در عملیات امداد و نجات تصریح کرد: هموطنان در موقع بروز هر گونه ضمن تماس با سامانه ۱۲۵ از تجمع بی‌مورد در محل حادثه خودداری کرده و با ارائه اطلاعات کافی، مأموران امداد و نجات را در انجام وظایف خود یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز