خبرگزاری کار ایران

مطالبات کارگران سیستم‌های صنعتی پرداخت نشده/درخواست پیگیری ازسوی مدیران استانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۷۴

مشکل پرداخت نشدن دستمزد معوقه نزدیک به ۷۰ کارگر کارخانه «سیستم‌های صنعتی» در استان قزوین هنوز ادامه دارد.

منابع کارگری در کارخانه «سیستم‌های صنعتی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود و همکارانش گفتند: کارگران این واحد از خرداد ماه سال گذشته تاکنون مطالبات خود را به صورت نصف یا علی‌الحساب دریافت کرده‌اند.

این کارگران با بیان اینکه مطالبات مزدی‌شان به حدود ۱۰ ماه می‌رسد، افزودند: هر ماه کارفرما مبالغی بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان به حساب کارگران واریز می‌کند و آخرین پرداختی حدودا ۲۰ روز پیش انجام شده است.

کارگران یاد شده مدعی‌اند: کارفرمای کارخانه سیستم‌های صنعتی نسبت به پرداخت معوقات مزدیشان بی‌توجه است و برای همین اکنون نگرانند که با ادامه این وضعیت بر معوقات مزدی‌شان افزوده شود.

آنها یادآور می‌شوند که در اعتراض به شرایط موجود بارها مشکلات خود را به مسئولان شهرستانی و استانی انتقال داده‌اند اما همچنان در عملکرد کارفرما تغییری مشاهده نشده است.

کارگران از مسئولان مربوط استان قزوین به خصوص استاندار و مدیرکل کار خواسته‌اند پیگیر وضعیت بحران مالی آنها باشند.

کارخانه سیستم‌های صنعتی در زمینه تولید انواع مخازن نفتی و گازی در شهرستان تاکستان قزوین فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز