خبرگزاری کار ایران

شماره 158 هفته‌نامه آتیه‌نو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۱۴

شماره 158 هفته‌نامه آتیه‌نو منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماره 158 هفته‌نامه آتیه‌نو منتشر شد.

داستان جلد یکصد و پنجاه و هشتمین شماره هفته‌نامه اختصاصی حوزه رفاه و تامین اجتماعی اختصاص به سخنان رئیس‌جمهور دارد: «تحرک در تولید را آغاز کنید: زنگ بیدارباش تولید» با این توضیح:« اثر تورم بر صنایع پرتقاضا می‌تواند موجب کاهش تولید و افزایش بیکاری شود کارشناسان نسبت به «خواب تولید» هشدار داده‌اند.»

اثر تورم بر دو صنعت که محصولات پرتقاضایی دارند بررسی شده است. این دو صنعت هم از جهت فراگیری تقاضایی که برای محصولاتشان وجود دارد و هم از نظر گستره بزرگ شاغلانی که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند، نمونه‌ای از وضعیت صنایع کشور را در مواجهه با تورم به نمایش می‌گذارند.

«لنگری امن در بحران‌ها» دیگر عنوان مهم این شماره است که در آن آتیه‌نو آثار و عوارض تحریم‌ها بر سازمان تامین‌اجتماعی و راه‌حل برون‌رفت از چرخه آسیب‌زای آن را بررسی کرده است.

سایر عناوین این شماره عبارتند از:

تقلیل تامین‌اجتماعی به سود تولید ملی نیست(یادداشتی از علی حیدری؛ عضو و نایب‌رئیس سازمان تامین‌اجتماعی)

ایران-اروپا؛ چانه‌زنی در سیاست، واقع بینی در اقتصاد (حضور شرکت‌های کوچک اروپایی و بازگشت چینی‌ها شاید بتواند تحریم‌های آمریکا را بی‌اثر کند)

هزینه‌های تورم برای تولید و صنعت (یادداشتی از جمشید پژویان؛ کارشناس اقتصادی)

تضعیف علوم اجتماعی به زیان رفاه‌گستری! (نگاهی به مصائب عدم به‌کارگیری دانش علوم‌اجتماعی در سیاست‌گذاری رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با پویا علاءالدینی، استاد جامعه‌شناسی)

وظیفه بخش‌های مختلف حاکمیتی در برابر تورم (یادداشتی از حسن فروزان‌فرد؛ عضو اتاق بازرگانی ایران)

ایده‌ای فرهنگی که پول ساز شد (گفت‌وگو با ایلیا مهرابی، کارآفرین حوزه فرهنگی)

مردم، با صداقت و شفافیت همراهی خواهند کرد (یادداشتی از سید ضیاءالدین خرمشاهی؛ کارشناس حقوق اقتصادی)

نحوه پذیرش سوابق سایر صندوق‌ها در تامین‌اجتماعی (مشاور «آتیه‌نو» توضیح می‌دهد)

بهداشت و درمان در سرزمین فلاسفه (ترکیب خدمات بیمه‌های دولتی و خصوصی یونان یک نظام تقریبا جامع خدمات درمانی ایجاد کرده است).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز