خبرگزاری کار ایران

ربیعی در جمع کارآفرینان گنبدکاووس:

استان گلستان پیشگام در روستاهای بدون بیکار است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۲۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی مشکلات به وجود آمده درحوزه اقتصادی و تولیدی کشور خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در کنار مردم و تولیدکنندگان و مصمم به رفع این مشکلات است.

به گزارش ایلنا، وزیر کار و رفاه اجتماعی در بیست و هشتمین سفراستانی خود در دولت دوازدهم در بین تولیدکنندگان گنبدکاووس از برنامه‌ریزی برای رفع بیکاری در ۱۰ استان کشور خبر داد و بدون اشاره به نام استان‌ها، گفت: تحقق این برنامه از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و تسهیلات اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده و برای مناطق روستایی کشور صورت می‌گیرد. 

علی ربیعی با اشاره به  موضوع روستاهای بدون بیکار افزود: استان گلستان در این طرح پیشگام بوده و ۴۰ روستا در این استان در قالب طرح روستای بدون بیکار گنجانده شده است که از این تعداد ۴ روستا در گنبدکاووس واقع شده‌اند.

وی با بیان اینکه توجه به توسعه محلی لازمه توسعه همه‌جانبه کشور است که رضایت ملی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: دولت نیز دراین حوزه بالاخص به مناطق روستایی و محروم و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نگاه ویژه دارد.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات مطرح شده ازسوی برخی تولیدکنندگان مرغ در گنبدکاووس اضافه کرد: این مشکلات در جلسه مشترک با دو وزیر جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت بررسی و رفع می‌شوند.

ربیعی تصریح کرد: هیچ واردکننده انحصاری نهاده‌های کشاورزی و دامپروری و یا کارخانه‌های داخلی که ارز دولتی استفاده می کنند، حق ندارند قیمت کالاها را افزایش دهند.

پروژه کشتگاه خورشیدی در گنبد کاووس 

ربیعی با اشاره به پروژه کشتگاه خورشیدی در روستای "دوزاولوم" گنبدکاووس بیان داشت: این پروژه با سرمایه‌گذاری صندوق کارآفرینی امید و با اشتغال‌زایی ۱۷۰ نفر اجرا شده که علاوه بر تأمین برق روستاها، شرایط فروش برق را هم دارا بوده و به عنوان یک شغل سبز می‎توان از آن یاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز