خبرگزاری کار ایران

شرکتی‌های مخابرات:

زمزمه‌های اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل به گوش می‌رسد/امیدواری برای برآورده شدن مطالبات

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۹۴۲

شرکتی‌های مخابرات می‌گویند: نشست‌هایی که با مدیرعامل جدید شرکت مخابرات داشته‌ایم ما را به برآورده شدن مطالباتمان امیدوار کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نظر می‌رسد که شرکتی‌های مخابرات نسبت به برآورده شدن خواسته‌هایشان امیدوار شده‌اند و تغییر مدیرعامل توانسته‌است تا حدودی، وضعیت شغلی آنها را بهبود بخشد.

این کارکنان که در سال گذشته بارها برای پیگیری خواسته‌هایشان تجمع اعتراضی برگزار کردند، می‌گویند: زمزمه‌های اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای بخشی از کارکنان شرکتی مخابرات به گوش می‌رسد. ظاهراً قرار است برای تعدادی که مدرک دانشگاهی مرتبط دارند، این طرح اجرا شود.

به گفته شرکتی‌ها، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران که سال گذشته کار خود را شروع کرده، رویکرد تعاملی‌تری دارد و دو نشست با نمایندگان کارکنان شرکتی مخابرات برگزار کرده و خواسته‌های آنها را شنیده ‌است.

آنها می‌گویند: در این مدت، شرایط کاری ما تا حدودی بهبود یافته؛ برای نمونه حقوق ما را مشابه رسمی‌ها، بیست و پنجم هر ماه می‌پردازند. امیدواریم این روند مثبت ادامه پیدا کند و بتوانیم به مهم‌ترین خواسته‌هایمان که اجرای طرح طبقه‌بندی و بعد از آن، رفع تبعیض در  مخابرات و یکسان‌سازیِ دستمزدهاست، دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز