خبرگزاری کار ایران

انتخاب ایران به عنوان مرکز فعالیت‌های منطقه‌ای ILO

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۹۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سه موضوع "زنان در محیط کار" ، "سه‌جانبه‌گرایی" و "توسعه همکاری‌های بین‌الملل" از موضوعات امسال کنفرانس بود که در هر سه موضوع فعالیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تشریح شد.

به گزارش ایلنا، قرار گرفتن ایران در یکصد و هفتمین اجلاس بین‌المللی کار به عنوان مرکز فعالیت‌های منطقه‌ای انتخاب شد و  تفاهم عمومی در این زمینه صورت گرفت .  ربیعی در این‌باره گفت: ما در آبان ماه سال جاری دو همایش بین‌المللی را در حوزه سالمندی، کودکان ومعلولیت را با حضور بیش از ۵۵ کشور برگزار خواهیم کرد که برگزاری این دو همایش موقعیت مناسبی برای ما خواهد بود.

ربیعی افزود: سه موضوع "زنان در محیط کار" ، "سه‌جانبه‌گرایی" و "توسعه همکاریهای بین‌المللی" از موضوعات امسال کنفرانس بود که در هر سه موضوع فعالیتها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تشریح شد که خوشبختانه حضور سه دوره‌ای ما در هیات مدیره موقعیت و جایگاه خوبی را برایمان در سازمان بین‌المللی کار بوجود آورده است.

وی گفت: همچنین در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای به سمت قرار گرفتن در فعالیتهای منطقه‌ای حرکت می‌کنیم.

وی افزود: اعزام نیروی کار، مباحث فنی و حرفه‌ای و افزایش همکاری اقتصادی نیز سه موضوعی بود که در ملاقات‌های مختلف مورد بحث قرار گرفت که در همین زمینه ایرلند، بلغارستان و فنلاند خواستار زمینه‌های همکاری  و مذاکرات بیشتر شدند.

ربیعی خاطرنشان کرد: در زمینه فنی و حرفه‌ای، آفریقای جنوبی، ایرلند، قزاقستان، فنلاند و بلغارستان ازجمله کشورهایی بودند که خواهان اعزام مربی به ایران به ویژه در حوزه تکنولوژی‌های بالا و نیز برخی کشورها خواهان اعزام مربی از ایران به این کشورها بودند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی دیگر از مباحث مهم با سازمان بین‌المللی کار در رابطه با موسسه آموزش تورین برای ارتقا دانش فنی و حرفه‌ای بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز