خبرگزاری کار ایران

ربیعی کسب ۲۹ مدال کاروان کارگری در رقابت‌های جهانی لابول فرانسه را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۱۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت کسب ۲۹ مدال توسط کاروان کارگران ورزشکار شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در لابول فرانسه پیام داد.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت کسب ۲۹ مدال توسط کاروان کارگران ورزشی شرکت کننده در رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در لابول فرانسه پیام داد.

متن پیام بدین شرح است:

ورزش به مثابه پدیده اجتماعی، امروزه در تقویت سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و انسانی به نحو شایسته‌ای مورد اهمیت قرار گرفته و به عنوان راهبردی مؤثر روی مهارت‌های زندگی و ارتقای کیفیت زندگی، اثرگذار می‌باشد؛ این مهم قاعدتاً در گرو تقویت کارکردهای مثبت ورزش میسر شده، ضرورتاً منجر به ارتقاء سطح مشارکت‌پذیری و کمک به بهبود دورنمای نشاط جمعی می‌گردد.

اینجانب حضور موفقیت آمیز کاروان ورزشی کشورمان به رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در لابول فرانسه و کسب ۱۹مدال طلا٬۷٬ نقره و ۳برنز توسط ورزشکاران کارگر را صمیمانه به جامعه کارگری کشور و دست‌اندرکاران امر تبریک عرض نموده از درگاه خداوند قادر منان توفیقات روزافزون برای تک تک شما عزیزان مسالت می‌نمایم.

معتقدم در جهان صنعتی امروز، بها دادن به ورزش، جایگاه خاصی پیدا کرده و از یک امر تفننی و تفریحی، به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شده است. سازمان‌ها و شرکت‌های پیش رو، به مقوله ورزش در بین کارگران و خانواده آنان اهمیت خاصی می‌دهند؛ چراکه ورزش می‌تواند باعث ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری شده و هرگونه سرمایه‌گذاری در امر ورزش در سازمان‌ها و شرکت‌ها، حاصلی مثبت در جهت افزایش سود آنها ارزیابی می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز