خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بخشودگی جرائم بیمه‌ای باعث ادامه فعالیت کارگاه‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۶۳

حمید گرمابی گفت: بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب باعث ایجاد اطمینان برای ادامه فعالیت کارگاه‌ها و آینده شرکت‌ها خواهد شد.

به گزارش ایلنا، «حمید گرمابی» با بیان اینکه کارفرمایان مشکلات متعددی دارند و یکی از مهمترین آنها، بدهی به سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: موضوع بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب، یکی از موضوعاتی بوده که کارفرمایان همواره پیگیر آن بوده‌اند.

وی افزود: قطعا چنین طرح‌هایی ازسوی سازمان تامین اجتماعی برای کاستن از مشکلات تولیدکنندگان و همراهی با آنان موثر است.

 گرمابی تاکید کرد: در شرایط فعلی که رکود اقتصادی در بازار کشور حاکم است، چنانچه سازمان تامین اجتماعی بتواند روش‌های دیگری ازجمله تقسیط بدهی کارفرمایان در طولانی مدت را در نظر بگیرد، بسیار اثرگذار است و کارفرمایان می توانند از عهده مخارجشان بر آیند.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پذیرش کارفرما و دریافت حق بیمه و ارائه خدمات به بیمه شدگان باید شرایط بیش از پیش آسان شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی است که وظیفه اش ایجاد رضایتمندی و امنیت خاطر در سطح جامعه است و با این اقدام، حرکتی سازنده انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز