خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش،‌ برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای اعلام کرد:

توزیع کارت ورود به آزمون‌های سنجش مهارت از هفده تا نوزده اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۰۰۳

رضا باجولوند گفت: توزیع کارت ورود به جلسه نخستین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت از 8 صبح امروز دوشنبه هفتدهم اردیبهشت آغاز شده است و تا ساعت 24 روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، معاون پژوهش،‌ برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خبر از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه نخستین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش و... در سال 1397 از صبح امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه داد.

رضا باجولوند با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه نخستین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت از 8 صبح امروز آغاز شده است، تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون تا ساعت 24 روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین این خبر را نیز اعلام کرد: نخستین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش،‌ نان غله و... همچنین نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1397 و پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ثبت نام 61 هزار و 65 نفر در نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 97

معاون پژوهش،‌ برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه 61 هزار و 65 نفر در نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1397 در یک هزار و 208 استاندارد آموزشی ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد 35 هزار و 665 نفر مرد و 25 هزار و 400 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

باجولوند همچنین با اعلام اینکه 24 هزار و 638 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 50 استاندارد آموزشی ثبت نام کرده‌اند، افزود: در این آزمون که درمورخ بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود، 24 هزار و 637 نفر مرد و 1 نفر زن شرکت کرده‌اند.

وی علاوه بر این با بیان اینکه آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی نیز در بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: 8 هزار و 495 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش، نان و ...در 119 استاندارد آموزشی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و 202 نفر مرد و 7 هزار و 293 نفر زن هستند.

باجولوند همچنین اظهارداشت: مرحله کتبی نخستین مرحله آزمون سنجش مهارت سال 1397 در حوزه صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش، نان،‌ غله و...) در 169 استاندارد آموزشی و همچنین نخستین مرحله‌ آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دو بخش دولتی و‌ آزاد در سال جاری در یک هزار و 208 استاندارد آموزشی به طور همزمان روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون در دو مرحله کتبی و عملی

وی درباره مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت نیز گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) که قبلا در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، باید از از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه  http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره  پرونده یا درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

معاون پژوهش،‌ برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در تکمیل توضیح خود اضافه کرد: همچنین متقاضیان شرکت در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1397 (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلا برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده‌اند، از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی، می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

باجولوند همچنین اعلام کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز