خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت روز کارگر در مهاباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۱۵

روز سە‌شنبە ۱۱ اردیبهشت ماە مراسم بزرگداشت روز کارگر و هفتە بسیج کارگری در تالار طلائیه مهاباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دانشمند رئیس ادارە کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد ضمن تبریک روز کارگر اظهار کرد: کارگران با وجود تمام مشکلات همیشه برای پیشرفت تولیدات داخلی بهترین کار را انجام داده‌اند.

دانشمند افزود: حدود ۷۰ درصد پرونده‌های اختلافی مابین کارفرما و کارگران در سال ۹۶ در مهاباد به صورت سازشی حل شده است که این نشان از درک بالا و عمیق کارگران و کارفرمایان در راستای بهبود چرخه تولید بوده است.

فرماندار مهاباد اظهار کرد: آنچه که امروز به عنوان کالای ایرانی در کشور داریم از برکات وجود کارگران و کارفرمایان است و اگر آنان نباشند تولید داخلی نیز وجود نخواهد داشت.

شجاعی افزود: تمدن بشری بر اساس کار بنا شده است، از دیدگاه اسلامی نیز بالا‌ترین ارزش‌ها را برای کار برشمرده‌اند و کار و تلاش برای خانواده اهمیت بسزایی داشته و دارد.

وی ادامه داد: امروزه هر ملتی که بیشتر کار و تلاش می‌کند در بالا‌ترین سطح از نظام جهانی قرار دارند و کارگر، کارفرما و کارگاه ۳ عامل اصلی تولید و ادامه چرخه زندگی و شادابی جامعه است.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: آبرو و افتخار هر ملتی وابسته به کارگر و عمل وی یعنی تولید است، بر این اساس همه اعم از دولت، ملت و کارفرمایان باید قدر این عزیزان را بدانند و در راستای حمایت بیشتر از آنان گام بردارند.

از کارگران نمونە شهدا و ایثارگر و کارگران نمونه بخش‌ها و ادارات مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز