خبرگزاری کار ایران

وکیل اسماعیل عبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

موکلم علیرغم بیماری از حق مرخصی محروم مانده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۵۰۹

حسین تاج از عدم موافقت با اعطای مرخصی زندان به اسماعیل عبدی (فعال صنفی معلمان) خبر داد.

حسین تاج (وکیل دادگستری) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از رد درخواست مرخصیِ زندانِ اسماعیل عبدی (فعال صنفی معلمان و عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان تهران) خبر داد.

به گفته او نامه‌ی مرخصی وی تنظیم و ارسال شده ولی علیرغم بیماری، به او اجازه استفاده از حق مرخصی طبق ماده ۵۲۰ و مرخصی استعلاجی جهت درمان داده نشد و به همین دلیل قصد دارد به این محدودیت‌ها با اعتصاب غذا اعتراض کند.

او تاکید کرد: با توجه به شرایط جسمی اسماعیل عبدی، این تصمیم موجب نگرانی خانواده و دوستان او شده‌است.

تاج در ارتباط با شرایط جسمانی عبدی گفت: در دی ماه سال گذشته، پزشک فوق تخصص ریه اعلام نموده بود که اسماعیل عبدی می‌بایست هر دوماه یکبار تحت معاینات تخصصی، اسپیلومتری، سی تی اسکن و و درمان مستمر و چک دارو و اسپری تنفسی قرار گیرد. مدارک مذکور در پرونده اجرای احکام و نزد دادستانی موجود است و حسب اعلام موکل، سابقا دادیار محترم ناظر، از امکان استفاده مرخصی استعلاجی خبر داده بودند. این در حالی است که وی در طول دوسال، تنها دو مرتبه به مرخصی آمده است و از مرخصی ایام نوروز همانند دوسال ماقبل محروم ماند. این سومین نوروز است که وی در زندان سپری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز