خبرگزاری کار ایران

ساختمان اداره کل بازنشستگی استان تهران جابجا شد/بازنشستگان به آدرس جدید مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۹۸

مدیرکل بازنشستگی استان تهران از انتقال این اداره کل به ساختمان جدید آن در خیابان چهل ستون واقع در میدان فاطمی خبر داد.

به گزارش ایلنا، شبر زارعین اظهار داشت: اداره کل بازنشستگی استان تهران به ساختمان جدید به نشانی خیابان دکتر فاطمی، میدان جهاد، خیابان چهل ستون، نبش بوعلی سینا، پلاک ۱۴ منتقل شده است.

مدیرکل بازنشستگی استان تهران گفت: باتوجه به انتقال ساختمان این اداره کل به ساختمان جدید، بازنشستگان ارجمند و موظفین تحت پوشش صندوق در استان تهران و تمامی دستگاه‌های مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در این استان از امروز می‌توانند جهت امور جاری مربوطه به آدرس مذکور مراجعه نمایند.

زارعین در ادامه اظهار داشت: تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران ۳۰۰ هزار و ۸۹۷ نفر است که از این تعداد ۲۳۳ هزار و ۳۴۶ نفر بازنشسته و از کار افتاده و ۶۷ هزار و ۵۵۱ نفر وراث حقوق بگیر هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مراجعات جهت انجام امور مربوط به بازنشستگی و وظیفه به این اداره کل بسیار زیاد است، گفت: با این جابجایی، فعالیت دستگاه‌ها تسهیل و امور مربوط به بازنشستگان عزیز و ارباب رجوع به خوبی انجام می‌شود و افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم این ساختمان را به منظور ارائه خدمات بیشتر و در جهت رضایتمندی مشترکین عزیز به بهره‌برداری برسانیم.

زارعین تصریح کرد: در کنار این تلاش‌ها بحث کاهش مراجعات، شفافیت و سرعت و دقت را با محوریت تحولات اداری و استفاده از فناوری‌های نوین در دستور کار قرار دادیم.

وی در پایان گفت: مراجعان عزیز باتوجه به واگذاری و برون‌سپاری وظایف صدور حکم و فیش حقوقی، استعلام‌های بیمه‌ای، صدور کارت منزلت و خدمات عصا و سمعک و عینک، باید جهت انجام این امور به دفا‌تر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز