خبرگزاری کار ایران

دو کارگر در دو حادثه جداگانه بر اثر سقوط جان باختند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۱۳۷

در دو حادثه جداگانه، دو کارگر ساختمانی حین انجام کار بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، در حادثه اول که شب گذشته (۱۶ فروردین) در کاشان رخ داد، یک کارگر حدودا ۳۰ ساله  حین جوشکاری سازه فلزی در حال ساخت از ارتفاع ۱۲ متری سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

روح الله فدایی (مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان) ، درباره جزئیات این حادثه گفته است: شب حادثه کارگری در حال جوشکاری سازه فلزی یک ساختمان بود که به ناگهان از طبقه سوم که حدودا ۱۲ متر ارتفاع داشت، سقوط کرد.

به گفته وی، با وجود اعزام تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ آتش نشانی، این جوان که از اهالی الیگودرز بود، در محل حادثه فوت کرد.

او همچنین افزود: این نخستین حادثه غیرترافیکی با تلفات جانی در شهرستان کاشان در سال جدید است.

اما در حادثه دیگر که زمان آن به روز پنجشنبه (۱۶ فروردین ماه) مربوط می‌شود، کارگر دیگری حین انجام کار حین استفاده از بالابر در ساختمانی نیمه کاره در تبریز بر اثر سقوط  جان خود را از دست داد.

آتش پاد داوود طالب نژاد (مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز) درباره این حادثه که در یک پروژه ساختمانی در تبریز اتفاق افتاده، به رسانه‌ها گفته است: کارگر ی حدودا  ۴۶ ساله حین استفاده از بالابر ساختمانی از طبقه دوم ساختمان نیمه  کاره در یک پروژه ساختمانی در حال احداث دچار حادثه می‌شود.

به گفته وی؛ آتش نشانان بلافاصله فرد مصدوم را برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد وی در دم جان باخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز