خبرگزاری کار ایران

فعالیت مجتمع نیشکر هفت‌تپه موقتا متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۳۱

به دنبال ادامه اجتماعات اخیر کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در اعتراض به معوقات مزدی، مدیرعامل این شرکت از تعطیلی موقت این مجتمع تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امید اسدبیک (مدیرعامل  مجتمع نیشکر هفت تپه) با انتشار بخشنامه‌ای اداری اعلام کرد: با توجه به اتفاقات پیش آمده در روزهای اخیر توسط افراد غیردلسوز و بی‌مسئولیت که هیچگونه توجهی به قوانین جاری شرکت نداشته‌اند، بنا به مسئولیت اینجانب برای جلوگیری از صدمات احتمالی غیرقابل جبران، این شرکت تا اطلاع ثانوی  جهت تعیین تکلیف و ایجاد امنیت برای ادامه کار شرکت کلیه واحدها تعطیل اعلام می‌گردد. بدیهی است تنها بخش فعال شرکت حراست مجموعه خواهد  بود که مسئولیت تامین و‌ حفظ و‌حراست از اموال شرکت برعهده این واحد می‌باشد.

براساس این گزارش، تاخیر در پرداخت معوقات مزدی کارگران و کارکنان بخش‌های مختلف موجب اختلال در روند کار و تولید در این شرکت تولید شکر از ابتدای سال جاری تاکنون شده است.

پیش از این نیز در تاریخ ۱۹ اسفند ماه سال (۹۶) تولید شکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در استان خوزستان بدنبال اعتراضات کارگری متوقف شده بود که درنهایت با توافق حاصل شده بین کارگران و کارفرما بعد از سه روز وقفه از سر گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز