خبرگزاری کار ایران

۴ قلوهاى دیّرى زیرِ چتر حمایتى سازمان تامین اجتماعى

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۱۰۳

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى در سفر به استان بوشهر با حضور در شهرستان دیر، با خانواده ۴قلوهاى دیرى تحت پوشش بیمه تامین اجتماعى دیدار کرد و قول کمک ده میلیون تومانى به ساخت مسکن براى آنها داد.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى) در سفر به استان بوشهر، با حضور در شهرستان دیر، با خانواده ۴قلوهاى دیرى تحت پوشش بیمه تامین اجتماعى دیدار کرد و قول کمک ده میلیون تومانى به ساخت مسکن براى آنها داد.

طى نشست ملاقات مردمىِ  بهمن ماه سال گذشته ى مدیران استان در شهرستان دیر، مادر ۴قلوهاى دیرى با حضور در این نشست، وضعیت شغلى سرپرست خانواده را با مدیران استان درمیان گذاشت و با توجه به هزینه‌هاى زیاد نگهدارى از فرزندان ۴قلوى خانواده، از مسئولان تقاضاى کمک نمود.

از آنجا که پدر این خانواده، به عنوان  کارگر شناور صیادى، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعى بود، مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر از همان جلسه تا به امروز، پیگیر  وضعیت این خانواده شد و گزارش وضعیت این خانواده را به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى ارسال نمود.

در سفر امروز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى به استان بوشهر، به منظور کلنگ‌زنى برخى پروژه‌هاى درمانى در شهرستان‌هاى این استان، نوربخش ضمن بازدید از روند خدمات‌رسانى شعب و درمانگاه‌هاى تامین اجتماعى استان، به دیدار خانواده ۴ قلوهاى دیرى نیز رفت.

در دیدار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى و یونس خسروانى (مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر)، با خانواده ۴قلوهاى دیرى تحت پوشش بیمه تامین اجتماعى، مبلغ ١٠ میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن براى این خانواده از سوى مدیرعامل تامین اجتماعى اهدا شد تا بدین ترتیب این خانواده، بیش از پیش زیر چتر حمایتى سازمان تامین اجتماعى قرار گرفته و بخشى از مشکلات آنها در بهار سال ٩٧ مرتفع شود.

 على، حسین،  عباس و  الهه، ۴قلوهاى دیرى در تاریخ ١۶ اسفند سال گذشته، یکساله شدند و به دلیل تقارن زادروز ایشان با هفته گرامیداشت مقام  مادر، مادر ۴قلوهاى دیرى نیز در همان تاریخ از سوى مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز