خبرگزاری کار ایران

شیخ در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز انگیزه استیضاح کنندگان وزرای کار، راه و کشاورزی مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۲۴

یک نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بیان این‌که طرح استیضاح در روزهای پایانی سال، به صلاح نیست، ابراز امیدواری کرد که وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و همچنین جهاد کشاورزی موفق به کسب رای‌اعتماد مجدد از مجلس شوند.

مهدی شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به طرح استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی اعلام کرد: به طور کلی این مقطع از سال، زمان مناسبی برای برگزاری جلسات استیضاح نیست و مشخص نیست استیضاح‌کنندگان دنبال چه چیزی هستند.

وی با اشاره به این‌که این مقطع از سال، اوج فعالیت برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های کشور است، یادآور شد: وزارت کار در این مقطع سال درگیر بحث تعیین دستمزد سال آینده است و وزارت راه و شهرسازی نیز باتوجه به آن‌که سفرهای نوروزی در پیش است، یکی از مهمترین مقاطع کاری خود را پیش‌رو دارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بیان مخالفت با هر ۳ طرح استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی خاطرنشان کرد: هنوز برای بنده مشخص نشده که استیضاح‌کنندگان چه انگیزه‌ای از طرح این استیضاح‌ها، آن هم در این مقطع سال دارند. نکته حائز اهمیت دیگر این است که عملکرد این وزارتخانه بد نبوده و حتی وزارت راه و شهرسازی عملکرد خوبی داشته است.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم با بیان این‌که نمی‌توان نتیجه استیضاح وزرا در مجلس را پیش‌بینی کرد، گفت: هنوز برای اظهارنظر درباره نتیجه استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی در مجلس زود است و باید ببینیم عملاً چه اتفاقی در صحن می‌‎افتد و علاوه بر این‌که نحوه طرح موضوع ازسوی موافقان و مخالفان حائز اهمیت است، نحوه دفاعیات وزرا نیز از اهمیت ویژه‌ای در نتیجه و رای نهایی مجلس برخودار است.

شیخ در پایان ضمن تاکید مجدد بر زمان نامناسب طرح این ۳ طرح استیضاح، ابراز امیدواری کرد که وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و همچنین جهاد کشاورزی موفق به کسب رای‌اعتماد مجدد از مجلس شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز