خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرری:

آیا نمایندگان مجلس یک روز کارگری را تجربه کرده‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۴۰

ترکاشوند گفت: ربیعی دارد سه وزارتخانه را هم‌زمان اداره می‌کند و جامعه کارگری نیز، از عملکرد رضایت نسبی دارد.

علی ترکاشوند (دبیر اجرایی خانه کارگر شهرری و نائب رئیس کانون کارگران بازنشسته شهرستان ری) در گفتگو با ایلنا گفت: هنوز بسیاری از مشکلات برجای مانده از گذشته جامعه کارگری از قبیل بیکاری، فقدان امنیت شغلی، عدم رعایت سه‌جانبه‌گرایی ازسوی دولتی‌ها و نیز عدم افزایش دستمزدها براساس هزینه واقعی سبد معیشت خانوارهای کارگری و... حل نشده‌است. چه کسی توانایی معجزه‌ کردن برای حل مشکلات کارگران را دارد؟ اما درست در همین شرایط؛ نمایندگان مجلس مکررا و به بهانه‌های مختلف ازجمله منفعت‌طلبی، تلاش می‌کنند وزیر کار را استیضاح کنند. آخر کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ پرسش من از نمایندگان مجلس این است: آیا شما یک روز کارگری کرده‌اید؟ آیا شما فرهنگ و الفبای کار را می‌دانید؟ این وزیر سه وزارتخانه را هم‌زمان و با هم اداره می‌کند. آخر به چه گناهی قصد استیضاح او را دارید؟  

وی اظهار داشت: کارگران به رویه در پیش گرفته‌شده از طرف مجلسی‌ها، بسیار معترضند و آنچه از قرائن و شواهد، چه در فضای رسمی و چه در فضای مجازی پیداست، احتمالا جلوی مجلس آمده و اعتراض می‌کنند. نمایندگان مجلس باید به‌جای جلوگیری از فعالیت وزیر کار، چرخ‌های قطار مطالبات کارگران و بازنشستگان را روغن‌کاری کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرری در پایان، تاکید کرد: جامعه کارگری از عملکرد دکتر ربیعی در وزارت کار نسبتا راضی است و از استیضاح وی استقبال نمی‌کند. درد بی‌درمان نمایندگان مجلس این است که ربیعی از جنس کارگران است. ما کارگران و بازنشستگان امیدواریم که این جلسه استیضاح ختم به خیر شود و دکتر ربیعی در مقامش باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز