خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات کارگران شهرداری مریوان پرداخت می‌شود/رایزنی مقامات مسئول در تهران

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۲۹

روابط عمومی شهرداری مریوان از تلاش‌ها و رایزنی‌ها در جهت تامین بودجه برای پرداخت معوقات مزدی کارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیش از پنج ماه مطالبات مزدی کارگران شهرداری مریوان که تعداد آنها بیش از دویست نفر است و در بخش‌های مختلف شهرداری مشغول به کار هستند، به نگرانی آنها در روزهای پایانی سال انجامیده‌است؛ کارگران نگرانند که تا قبل از شب عید معوقات آنها پرداخت نشود.

روابط عمومی شهرداری مریوان در تماس با ایلنا؛ در ارتباط با مطالبات مزدی کارگران و زمان پرداخت این مطالباتِ معوق گفت: اواخر هفته جاری بخشی از حقوق معوق کارگران شهرداری مریوان پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: جمال شریفی (شهردار مریوان) و تعدادی از اعضای شورای شهر به منظور جذب بودجه و اعتبارات راهی تهران شده‌اند و چند روزی است که در تهران به سر می‌برند.

به گفته این مقام مسئول، شهرداری مریوان حدودا 40 میلیارد بدهی دارد که از این مبلع  تقریبا 18 میلیارد تومان مربوط به دستمزدِ معوق کارگران و پرسنل شهرداری است.

او ریشه مشکلات فعلی را در کاستی‌های دوره قبل می‌داند و می‌گوید: حقوق معوق کارکنان و کارگران شهرداری مریوان مربوط به دوره مدیریت شهردار سابق و شورای دوره چهارم مریوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز