خبرگزاری کار ایران

نماینده لبنان در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری:

باید در برابر توطئه‌های آمریکایی- اسرائیلی بایستیم/وضعیت جامعه کارگری لبنان مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۶۴

نماینده لبنان در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری از اقدام آمریکا مبنی بر ممانعت از صدور روادید برای دبیرکل «دبلیو‌اف‌تی‌یو» انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده لبنان در اجلاس هیات مدیره فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری (WFTU) گفت: کشوری که ادعای دموکراسی دارد، از حضور یک دبیرکل برای مشارکت در یک اتحادیه کارگری جلوگیری کرد و کسانی که ادعای دموکراسی دارند، اقدام‌های ضددموکراسی انجام می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه گفت: شاهد هستیم آنچه در منطقه می‌گذرد، تکامل اقدام‌های رژیم صهیونیستی است.

لبنان این اقدام آمریکا را محکوم کرده و از دبلیو‌اف‌تی‌یو حمایت می‌کند. کسانی که از اقدام‌های تروریستی حمایت می‌کنند، باید محکوم شوند و همه باید در مقابل توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی بایستیم چرا که این توطئه‌ها مانع پیشرفت ما است.

باید تاکید کنیم که موافق طرح کاری ۲۰۱۸ هستیم و باید برخی اقدام‌ها در زمینه حمایت از مردم و کارگرها و همچنین از مردم سوریه و فلسطین و یمن و عراق انجام شود و طرح کاری ما ادامه حمایت از این ملت‌ها خواهد بود.

ملت لبنان همیشه در مقابل اسرائیل مقاومت کرده و اکنون شاهد وضعیت بد کارگری در لبنان هستیم. از فدراسیون می‌خواهیم که در کنار مردم مظلوم قرار بگیرند و از فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری می‌خواهیم از اتحادیه کارگری لبنان حمایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز