خبرگزاری کار ایران

مژده مسئولان برای افزایش حقوق و مزایای کارکنان جهاد کشاورزی/کارکنان می‌گویند دریافتی‌مان از بسیاری از دولتی‌ها کمتر است

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۴۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد و کشاورزی از افزایش حقوق و مزایای کارکنان این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جوادی (معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی) صبح امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: حقوق و مزایای 72 هزار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی نسبت به برخی از وزارتخانه‌ها در مجموع 60 درصد کمتر است و برای ترمیم و افزایش آن تلاش می‌شود.

وی افزود: در نشست‌های متعددی که با معاونین نهاد ریاست جمهوری داشتیم، قرار شد این شکاف در طول سه سال و هر سال با افزایش 20 درصدی مرتفع شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از انقلاب کارهای بسیار خوبی در همه حوزه‌ها در کشور انجام شده ولی متاسفانه نگاه برخی به بخش کشاورزی منصفانه نیست و همیشه این همه خدمات نادیده گرفته شده و فقط به نکته ضعف نگریسته‌اند، درحالیکه باید اذعان کرد در کنار کمبودها کارهای بسیار خوبی نیز انجام شده است.

این مقام مسئول روز شنبه در استان چهارمحال و بختیاری نیز بر الزام افزایش حقوق کارکنان وزارتخانه جهاد کشاورزی تاکید کرده بود.

کارکنان وزارت کشاورزی با اظهار خوشبختی از این خبر می‌گویند: ما همواره خواستار رفع تبعیض و پرداخت برابر به همه کارکنان دولت بوده‌ایم، امیدواریم این وعده‌ها هرچه سریعتر عملی شود و دریافتی ما به پایه دولتی‌ها در دیگر وزارتخانه‌ها برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز