خبرگزاری کار ایران

دبیرکل کنگره اتحادیه‌های کارگری هند:

فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری به رویکردهای آمریکا و اسرائیل واکنش نشان دهد/ امپریالیسم به دنبال کنترل بازار ما است

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۱۸۲

نماینده هند در اجلاس هیات مدیره فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری، خواستار واکنش این فدراسیون به اقدام‌هایی شد که آمریکا و اسرائیل در قبال فلسطین انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آمارجیت کائور (دبیرکل کنگره اتحادیه‌های کارگری هند) در اجلاس هیات مدیره فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری (WFTU) گفت: ما در حقیقت نگران وضعیت کنونی جهان هستیم چراکه دیدیم آمریکا از دادن روادید به اتحادیه‌های کارگری فدراسیون جهانی اتحادیه‌ها خودداری کرد. هم اکنون شاهد وضعیت مهم و قابل توجهی در خصوص اتحادیه‌های کارگری هستیم و اقدام‌های آمریکا در این باره را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: کنگره اتحادیه‌های کارگری در هندوستان عملکرد مستقلی دارد و همه مسئولیت‌ها را بدون در اختیار داشتن کمک دولت برعهده دارد.

کائور در ادامه گفت: رفتارهای آمریکا در قبال فلسطین که با همکاری اسرائیل و شورای امنیت صورت می‌گیرد، غیرقابل قبول است و فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری باید به این اقدام‌ها واکنش نشان دهد.

وی همچنین گفت: ما اطلاعاتی درباره وضعیت کوبا و ونزوئلا داریم و همکاری‌هایی میان ما و اتحادیه‌های کارگری در این کشورها وجود دارد. ما همچنین کمک‌هایی به برادران ویتنامی خود می‌کنیم. ما در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری رخدادها و اتفاقات را پیگیری می‌کنیم و به نفع طبقه کارگر موضع‌گیری می‌کنیم و به دنبال ایجاد پیشرفت در روند اقدام‌های این اتحادیه هستیم.

این فعال کارگری هند در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که امپریالیسم می‌خواهد بازار مارا کنترل کند. به همین منظور متدهای جدیدی را ارائه کرده، شعارهای ملی‌گرایانه افراطی مطرح می‌کنند، سیاست تفرقه‌اندازی را گسترش می‌دهند و سیاست‌های کارگری را تضعیف می‌کنند.

وی افزود: ما به عنوان فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری که بزرگ‌ترین نماینده اتحادیه کارگری است، باید مبارزات خود را ادامه دهیم و باید از محیط کاری خود شروع کنیم. باید تلاش‌هایی را در تمام سطوح علیه اقدام‌های آمریکا آغاز کنیم.

کائور ادامه داد: سبک و سیاق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به اینگونه است که  می‌خواهد نظر خود را پیاده کند و در حقیقت می خواهد تمدن را از بین ببرد و شعار جورج بوش، رئیس‌جمهوری اسبق را تکرار می کند، در واقع می خواهد بگوید کل جهان تروریست است.

وی در پایان گفت: باید همگی در حمایت ازفلسطین به پاخیزیم و اجازه ندهیم آمریکا سیاست‌های خود را به ما تحمیل کند؛ باید صدای خود را بلند کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز