خبرگزاری کار ایران

امیدواری برای راه‌اندازی خطوط تولید در کاشی اصفهان/ یک ماه از معوقات کارگران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۰۸

رئیس شورای اسلامی کار کاشی اصفهان از پرداخت یک ماه از معوقات کارگران و امیدواری برای احیای تولید در این واحد تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیدواری برای راه‌اندازی خطوط تولید در کاشی اصفهان بالا گرفته‌است و 350 کارگر این واحد تولیدی بعد از حدود دو ماه وقفه به سر کار بازگشته‌اند.

رضا صالحی (رئیس شورای اسلامی کار کاشی اصفهان) در ارتباط با شرایط فعلی این واحد تولیدی گفت: امروز (هفتم اسفند) یک ماه از مطالبات مزدی کارگران پرداخت شد و همه کارگران به کارخانه بازگشته‌اند، اما هنوز مواد اولیه نیامده‌است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار جدید کارخانه مقداری نقدینگی با خود آورده‌ است، گفت: امیدواریم با حمایت استانداری و همت سرمایه‌گذار جدید، مواد اولیه در روزهای آتی خریداری و تولید با همه ظرفیت، احیا شود.

به گفته صالحی، در جلسه استانداری اصفهان، تصمیماتی برای حل مشکل کاشی اصفهان اتخاذ و قرار شده با تزریق نقدینگی، مشکلات فعلی کارخانه حل شود.

صالحی گفت: قرار است بخش اعظم نقدینگی خرج پرداخت مطالبات کارگران شود تا در شب عید، کمی از معضلات معیشتی آنها که  بیش از ده ماه معوقات مزدی دارند، حل شود.

وی ادامه داد: قرار است ظرف امروز و فردا، بخشی از عیدی 350 کارگر این کارخانه پرداخت شود.

کارخانه کاشی اصفهان که چند ماه متوالی در فقدان مدیرعامل، توسط شورای اسلامی کار و خود کارگران اداره می‌شد، دو ماه پیش به علت کمبود بودجه و نبودن نقدینگی برای خرید مواد اولیه، تعطیل شد. پس از آن؛ جلسات متعددی در استانداری اصفهان با هدف حل مشکلات این واحد تولیدی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز