خبرگزاری کار ایران

تعویق در پرداخت دستمزدهای کارکنانِ دیتای مخابرات اهواز/ پیمانکار: مخابرات صورت وضعیت‌ها را بپردازد، حقوق کارگران واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۴۳

کارگران پیمانکاری پشتیبانی دیتا در مخابرات اهواز، از آبان ماه دستمزد نگرفته‌اند. پیمانکار مربوطه تاخیر شرکت مخابرات در پرداخت صورت وضعیت‌ها را دلیل تعویق دستمزد کارگران می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران پیمانکاری شرکت مخابرات اهواز که در بخش پشتیبانی دیتا مشغول به کارند، از آبان ماه دستمزد نگرفته‌اند.

این کارگران که تعدادشان حدود بیست نفر است، می‌گویند: نه تنها چهار ماه مزد عقب‌افتاده داریم بلکه حق بیمه ما نیز در یکی دو ماه گذشته واریز نشده و برای تمدید دفترچه‌های بیمه با مشکل مواجه هستیم.

زرگر (مدیرعامل شرکت رهنما فردای خوزستان و کارفرمای این کارگران) می‌گوید: شرکت مخابرات در مقام کارفرمای مادر، صورت وضعیت‌های ما را پرداخت نکرده بنابراین پولی برای پرداخت دستمزد کارگران نداریم.

وی با اشاره به پرداخت یک ماه از حقوق کارگران بخش 2020 مخابرات در هفته گذشته گفت: برای آن دسته از کارکنان نیز دقیقا پس از پرداخت توسط مخابرات، حقوق‌ها را واریز کردیم. مطمئن باشید در مورد این کارگران نیز همین که مخابرات صورت وضعیت‌ها را بپردازد، همان ساعت دستمزد کارگران را می‌پردازیم.

وی در پایان تاکید کرد: دقیقا نمی‌دانم چه روزی، حداقل یک ماه از  دستمزد معوق کارگران پرداخت می‌شود؛ اما بدانید پیمانکار حتی یک روز هم پول را در حساب خودش نگه نمی‌دارد و به محض دریافت بدهی‌های مخابرات، معوقات کارگران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز