خبرگزاری کار ایران

کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور:

کارگران و بازنشستگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند/دهه فجر یادآور حماسه همدلی و همبستگی ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۷۸

کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با صدور بیانیه‌ای از تمام مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان خواست تا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با صدور بیانیه‌ای از تمام مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان خواست تا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ایام دهه فجر یادآور حماسه همدلی و همبستگی ملت سرافراز ایران اسلامی است که با پیروی از امام راحل(ره) درخت تنومند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز به برکت و مجاهدت شهیدان گلگون کفن در زمینه‌های علم و فناوری، صنایع فضایی و موشکی، دانش هسته‌ای جهش معناداری داشته و امید است دولت محترم با تلاش مجدانه همه دستگاه‌ها و نهادهای نظام اسلامی همت خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری به کار گرفته و زمینه رشد اقتصاد کشور را برای بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کنند.

اکنون در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن کانون عالی شوراهای اسلامی کشور از تمامی مردم عزیز به ویژه کارگران و بازنشستگان شریف دعوت به عمل می‌آورد تا یک بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه‌ای به یاد ماندنی و نمایش وحدت ملی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق نموده و توطئه‌های دشمن قسم خورده ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی را خنثی کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان ایران اسلامی بکوبند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز