خبرگزاری کار ایران

عزل سرپرست شهرداری بروجرد به خاطر بدرفتاری با کودکان کار/دفتر شهردار: از امروز شهردار جدید مستقر شده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۱۹

پس از آنکه خبر عزل سرپرست شهرداری بروجرد به دلیل رفتار نامناسب با کودکان کار منتشر شد. شهرداری بروجرد اعلام کرد: شهردار جدید از امروز مستقر شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای انتهایی هفته گذشته خبر عزل سرپرست شهرداری بروجرد به دلیل رفتار نامناسب با کودکان کار منتشر شد.

محمد پرهام (عضو شورای شهر بروجرد) در این ارتباط گفت:: پس از آن‌که سرپرست شهرداری بروجرد برخورد بسیار نامناسبی با کودکان کار داشت، ما در شورای شهر جلسه فوق‌العاده برگزار کردیم و از ایشان در این‌باره توضیح خواستیم که توضیحات ایشان برای اعضا قانع‌کننده نبود و در نتیجه رای به عزل ایشان دادیم.

دفتر شهرداری بروجرد در ارتباط با عزل سرپرست شهرداری بروجرد، به خبرنگار ایلنا گفت: از چند و چون تصمیم شورای شهر مطلع نیستیم اما از امروز شهردار جدید در شهرداری مستقر شده‌است.

این مقام مسئول با خودداری از ارائه توضیح بیشتر در ارتباط با عزل سرپرست سابق شهرداری گفت: ایشان دیگر از امروز مسئولیتی در شهرداری بروجرد ندارد.

در روزهای گذشته دستگیری کودکان کار توسط شهرداری بروجرد و پخش تصاویر آنها در فضای مجازی انتقاد فعالان حقوق کودک و رسانه‌ها را برانگیخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز