خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین:

بعد از سه ماه؛ بیمارستان‌های خصوصیِ قزوین دفترچه تامین اجتماعی را پذیرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۰۲

پس از سه ماه بلاتکلیفی، بیمارستان‌های خصوصی استان قزوین، ارائه خدمت به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی را از سرگرفتند.

عید‌علی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین) به خبرنگار ایلنا گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته در استانداری قزوین برگزار شد؛ قرارشد بیمارستان‌های خصوصی استان قزوین خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی را از سربگیرند.

وی افزود: به دلیل آنکه سازمان تامین اجتماعی، مطالبات مراکز درمانی و بیمارستانی بخش خصوصی استان قزوین را پرداخت نکرده بود، این مراکز از ابتدای آبان‌ماه سال جاری از پذیرش دفترچه‌های درمانیِ سازمان تامین اجتماعی خودداری کرده‌ بودند.

کریمی گفت: در این سه ماه، بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی ناچار بودند هزینه‌های مراکز بیمارستانی خصوصی را از جیب و به صورت آزاد پرداخت کنند.

این فعال صنفی کارگری افزود: روز گذشته جلسه‌ای با حضور معاون استاندار، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بیمارستان‌های خصوصی استان، بیمه سلامت و معاون درمانی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد؛ براساس مصوبه این جلسه، بیمارستان‌های خصوصی استان قزوین پذیرفتند که از امروز به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، خدمات ارائه کنند و سازمان تامین اجتماعی نیز پذیرفت هرچه زود‌تر نسبت به پرداخت مطالبات این بیمارستان‌ها اقدام کند.

کریمی گفت: از وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌خواهیم که پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی را هرچه زود‌تر در دستور کار خود قرار دهند و از نمایندگان مجلس انتظار داریم در لایحه سال ۹۶، بودجه‌ای را برای پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز