خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شرکت پلی‌اکریل مطرح کرد؛

امیدواری برای بازگشت پلی‌اکریل به دوران اوج/کارگران صبوری کردند و حقوق کامل نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۳۲۲

علیرضا خرمی گفت: اکثریت کارگران پلی‌اکریل به کار بازگشته‌اند. کارگران امیدوارند مطالبات مزدی آنها نیز به زودی پرداخت شود.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان) در ارتباط با راه‌اندازی خطوط تولید در این شرکت به خبرنگار ایلنا گفت: پس از ماه‌ها وقفه، در حال حاضر بخش «اکریلیک یک» در این واحد تولیدی فعال شده اما هنوز بخشی از کارگران «اکریلیک دو» به کارخانه بازنگشته‌اند.

وی با بیان اینکه قرار است نیمه بهمن‌ماه، حدود سیصد نفر دیگر از کارگران به کار بازگردند، گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از کارگران این واحد تولیدی، پس از اینکه ماه‌ها مستمری بیکاری گرفتند، به کارخانه بازگشته‌اند.

وی تاکید کرد: ما کارگران پلی‌اکریل امیدواریم از ماه آینده، پلی‌اکریل به دوران اوج خود بازگردد و تولید با ظرفیت کامل از سر گرفته شود. در حال حاضر تسهیلات وعده داده شده به شرکت پرداخت شده و علی‌القاعده مشکلی برای خرید مواد اولیه و از سرگیری تولیدِ صد درصدی وجود ندارد.

این فعال کارگری ادامه داد: کارگران پلی‌اکریل با صبوریِ تمام ماههای گذشته را سپری کردند و برای حفظ این واحد تولیدی حاضر شدند همه سختی‌ها و کمبود‌ها را تحمل کنند. در عین حال این کارگران، ۱۴ ماه است که دستمزد کامل دریافت نکرده‌اند؛ امیدواریم با ازسرگیری تولید و بازگشت امور به روال سابق، هرچه زود‌تر مطالبات مزدی کارگران پرداخت شود.

کارگران پلی‌اکریل از ابتدای سال جاری با توقف موقت خطوط تولید، به بیمه بیکاری معرفی شدند. در حال حاضر پس از ماه‌ها وقفه، تولید در این شرکت قدیمی نساجی، از سر گرفته شده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز