خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران:

دولتی‌ها هم سهم درمانِ تامین اجتماعی را می‌خواهند هم سایر منابع این سازمان را/ نمایندگان بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه را حذف کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۴۵

حسین حبیبی می‌گوید: بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه که استقلال تامین اجتماعی را هدف گرفته، باید حذف شود.

حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجهٔ سال آینده گفت: بایستی از دولتی‌ها پرسید چه تفکری پشت تدوین این بند از لایحه ‌است؟ چه حسابی با خودشان کرده‌اند که به این فکر افتاده‌اند سهم درمان بیمه‌های تامین اجتماعی را در حساب خاصی در خزانه‌داری کل متمرکز کنند و از ید تصرف سازمان خارج کنند؟

وی ادامه داد: نکند فکر کرده‌اند سازمان تامین اجتماعی یک سازمان دولتی است و منابعش متعلق به خودشان است که خواسته‌اند به این شیوه راهی برای تصاحب منابع سازمان پیدا کنند.

حبیبی با بیان اینکه بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه بایستی به فوریت حذف شود؛ گفت: نمایندگان مجلس باید منافع کارگران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را در نظر بگیرند و این بند از لایحه بودجه را که در تعارض با منافع مردم است، حذف کنند.

وی تصریح کرد: به لایحه بودجه نگاه کنید؛ دولتی‌ها هم سهم درمان را می‌خواهند هم سایر منابع این سازمان را؛ اینجا وظیفه ما کارگران است که اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد.

حبیبی در پایان گفت: اگر مسئولان به فکر صندوق‌ها و بحران آن‌ها هستند، چرا به دنبال تامین امنیت شغلی نیستند تا هم ماندگاری شغلِ شاغل تثبیت شود، هم بیمه‌پردازیِ مطمئن تحقق یابد و هم اشتغال سروسامان بگیرد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز