خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی :

پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی در کردستان کلنگ زنی شده است/ارتقای تخت‌های بیمارستان سقز

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۷۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت که طی ۴۰ سال گذشته در استان آذربایجان‌غربی ۳ مرکز درمانی تامین اجتماعی ساخته شده ولی در طول ۴ سال گذشته پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی در این استان کلنگ زنی شده است.

به گزارش ایلنا، «سید تقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره سفر روز گذشته خود به کردستان همراه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  در این سفرها همراه علی ربیعی بودم و پروژه های درمانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی در خصوص پروژه های درمانی تامین اجتماعی استان کردستان اظهار داشت: در این سفر، سایت تصویربرداری بیمارستان تامین اجتماعی سنندج مورد بهره برداری قرار گرفت که این مجموعه از ٣ قسمت MRA، سونوگرافی و ماموگرافی تشکیل و برای تجهیز و احداث آن ٩ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پروژه دیگر استان کردستان، کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز بود که این پروژه با احداث ساختمان درمانی در ٢ طبقه با اعتباری بالغ بر ٩١ میلیارد ریال و در زیربنایی حدود ٣ هزار مترمربع اجرا می شود.

وی افزود: همچنین بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه و اورژانس در طبقه همکف و بخش های کودکان، آی سی یو، ان آی سی یو و نوزادان در طبقه اول احداث خواهد شد. با اجرای این پروژه تعداد تخت های بیمارستان تامین اجتماعی سقز به ٦٤ تخت ارتقاء می یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین معدن طلای سقز  که با مشارکت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) به منظور اشتغال جوانان منطقه بهره برداری می شود، در این سفر کلنگ زنی شد.

وی به بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بانه نیز در این سفر اشاره کرد و گفت: این مرکز درمانی در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: توزیع عادلانه خدمات و دسترسی مناسب ذینفعان به مراکز درمانی از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است و دراین راستا بیمارستان تامین اجتماعی در مهاباد احداث می شود.

 نوربخش با بیان اینکه در جریان سفر به مهاباد، کلنگ بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان به زمین زده شد، اظهار داشت: بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان مهاباد با هزینه ٦٠ میلیارد تومان در مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته می شود.

وی تصریح کرد: طی ۴۰ سال گذشته در استان آذربایجان‌غربی ۳ مرکز درمانی تامین اجتماعی ساخته شده ولی در طول ۴ سال گذشته پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی در این استان کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز