خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سهم کردستان در تولید ناخالص ملی باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۶۷۱

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ما باید سهم استان کردستان را در تولید ناخالص ملی کشور افزایش و نرخ بیکاری کردستان را تا اندازه‌ای کاهش دهیم.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی امروز چهارشنبه ۷ دی در سفر ۲ روزه خود به استان کردستان درجمع خبرنگاران گفت: در این سفر ابتدا موضوع اشتغال استان و برنامه ریزی‌های انجام شده برای توسعه این بخش را در شورای کارگروه اشتغال استان بررسی می‌کنیم.

 وی افزود: سهم اشتغال استان از بودجه اشتغال روستایی، عشایر و فراگیر مشخص شده است و ما امروز در شورای اشتغال استان چگونگی اجرایی شدن این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بعد از طرح موفقی که در سفر قبل در زمینه آی سی تی در استان کردستان اجرا شد این بار در زمینه پوشاک برنامه‌ریزی انجام می‌شود و در زمینه صنایع مکمل و تکمیلی در شورای اشتغال پیگیری‌هایی خواهیم داشت.

 وی سفر به شهرستان سقز را از برنامه‌های سفر دو روزه خود اعلام کرد و افزود: در این شهرستان معدن طلا کلنگ زنی می‌شود و پیش‌بینی شده که در مدت ۱۲ ماه این پروژه به اتمام برسد.

 ربیعی با اشاره به اینکه با شروع به کار این معدن طلا در سقز برای میزانی از افراد اشتغال‌زایی خواهد شد اعلام کرد: افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای و آموزش معلولان در سقز نیز از دیگر برنامه‌های ما در این شهرستان است.

 وی پیگیری کارهای تکمیلی یک مرکز درمانی در سنندج و تسریع بخشی به کارهای تکمیل پروژه درمانگاهی در دیواندره را از دیگر برنامه‌های سفر به استان کردستان ذکر کرد.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سفر خود از بانه اشاره کرد و یادآور شد: ما باید سهم استان را در تولید ناخالص ملی کشور افزایش دهیم و نرخ بیکاری کردستان را تا اندازه‌ای کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز