خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش وزارت نفت در واکنش به اعتراضات:

فارغ‌التحصیلان «الف» دانشگاه نفت دعوت به مصاحبه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۸۵

مدیرکل اموزش وزارت نفت از دعوت به مصاحبه همه فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت خبر داد.

به گزارش ایلنا، کامران دهقانی به دنبال ادامه تجمع عده‎ای از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل ساختمان وزارت نفت گفت: کلیه فارغ‎التحصیلان گروه «الف» این دانشگاه که تا تاریخ اول آذرماه امسال در بانک اطلاعاتی اداره کل آموزش ثبت نام کرده‎اند به مصاحبه دعوت شده‎اند و ۱۹ آذرماه، فرایند مصاحبه با کلیه ثبت‎نام کنندگان به پایان می‎رسد.

وی با یادآوری این‎که به این ترتیب مصاحبه با تمام فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در دستور کار قرار دارد، افزود: از دانشجویان می‎خواهیم در این زمینه دغدغه‎ای نداشته باشند و مطمئن باشند که وزارت نفت در چارچوب قوانین و مقررات و با درنظر گرفتن استانداردهای لازم، واجدان شرایط را جذب خواهد کرد.

دهقانی با اشاره به مجوز وزارت نفت از سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب ۲۰۰ نفر از فارغ‎التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، ادامه داد: با وجود محدودیت، وزارت نفت از همه فارغ‎التحصیلان گروه الف برای مصاحبه دعوت کرده است و با پیگیری‎های انجام شده، هر تعداد از فارغ‎التحصیلانی که مراحل مصاحبه، گزینش و طب صنعتی را با موفقیت طی کنند حتی اگر بیش از تعداد مجوز باشد، جذب خواهند شد. 

وی ادامه داد: پس از پایان فرایند مصاحبه، نمرات ارزیابی و نتایج بررسی می‎شود.

مدیرکل آموزش وزارت نفت با یادآوری این‎که آزمون کتبی و مصاحبه، هر یک مرحله جداگانه‎ای از استخدام در وزارت نفت به شمار می‌‎آیند، گفت: در حدود ۱۵ سال گذشته و طبق مقررات، همواره فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت صرفا از مرحله آزمون کتبی معاف بوده‎اند و اکنون نیز همین روال ادامه دارد.

دهقانی افزود: تنها تفاوت این دوره با دوره‎های قبل به نحوه برگزاری مصاحبه بازمی‎گردد که امسال این فرایند به صورت متمرکز درآمده تا عدالت بیشتری برقرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز