خبرگزاری کار ایران

مراجعه ٧٧٥ مصدوم زلزله به دو بیمارستان تامین اجتماعی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۱۰

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع زمین لرزه در سطح استان کرمانشاه، ٧٧٥ مصدوم به بیمارستان های تامین اجتماعی شهدا و حضرت معصومه(س) مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، میثم حجتی پور اظهار داشت: از این تعداد مراجعه، ٦٧٩ نفر درمان سرپایی، ٩٣ نفر بستری و ٦٧ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین ١٦ مورد تولد در بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه(س) انجام شد و ٢٧ نفر به سایر مراکز درمانی اعزام شدند.
حجتی پور ادامه داد: در درمانگاه سرپایی شهرستان سرپل ذهاب نیز تاکنون ٥٤٨٤ نفر ویزیت شده اند و خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کرده اند.
وی اظهار داشت: تماس مستمر با ستاد EOC و کسب اطلاعات مستمر، کنسل نمودن اعمال جراحی بیماران آماده عمل (الکتیو)، کنترل پد بالگرد بیمارستان حضرت معصومه(س)، بررسی وضعیت آمبولانس های موجود از نظر تجهیزات و دارو، بررسی وضعیت دیزل ژنراتورها و برق اضطراری و اکسیژن، پیش بینی تامین مواد غذایی و آب آشامیدنی، برپایی چادر صحرایی اورژانسی در محوطه بیمارستان شهدا، فراخوان پزشکان متخصص و عمومی در سطح بیمارستانها، انجام اعمال جراحی اورژانسی از ابتدای وقوع حادثه و تعطیلی درمانگاه های هر دو بیمارستان و استقرار تخت اکسترا، از مهمترین اقدامات انجام شده توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه برای زلزله زدگان بوده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین پیش بینی دارو و تجهیزات مورد نیاز، بازدید مدیر عامل و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان های تابعه و مناطق زلزله زده، تشکیل کمیته بحران و اتخاذ تصمیماتی در راستای ارائه خدمات موثر به حادثه دیدگان و استقرار درمانگاه سرپایی تامین اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب، از دیگر اقدامات انجام شده سازمان تامین اجتماعی به زلزله زدگان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز