خبرگزاری کار ایران

فعالان صنفی معلمان خبر دادند؛

ایجاد کمپین سراسری فرهنگیان برای حمایت از زلزله‌زدگانِ کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۴۰

فعالان صنفی معلمان از ایجاد یک کمپین سراسری توسط شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان کشور برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه خبر دادند.

جمعی از فعالان صنفی معلمان در تماس با ایلنا از تشکیل کمپینی سراسری با هدف حمایت مالی از زلزله‌زدگان غرب کشور خبر دادند.

رضا مسلمی از اعضای شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان در ارتباط با اهداف و عملکرد این کمپین گفت: پس از وقوع حادثه دردناک غرب کشور، فعالان صنفی معلمان تصمیم گرفتند با هدف همیاری و کمک به آسیب دیدگان، یک حرکت سراسری را ترتیب دهند.

وی افزود: هدف ما اینست که هم در کوتاه مدت و هم در بلندمدت بتوانیم با همیاری فرهنگیان، بخشی از نیازهای مردم داغدیده کرماناه را تامین کنیم و وظیفه ملی و انسانی خود را به این ترتیب انجام دهیم.

مسلمی معتقد است در هنگام بروز چنین مصائبی در سطح ملی همه اقشار و گروهها بایستی دست به دست هم بدهند تا بتوان بخشی از آسیبها و دردها را التیام بخشید.

 او می گوید در همین روزهای گذشته معلمان استقبال خوبی از کمپین داشته اند و مقدار قابل توجهی کمک های نقدی جمع آوری شده است و  در جهت استمرار این حرکت، از ابتدای ماه، فاز دوم جمع آوری کمکها آغاز خواهد شد.

اسکندر لطفی، عضو دیگر شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان در ارتباط با عملکرد این کمپین گفت:  شورا تصمیم دارد با شکل اصولی دادن به کمپین اختصاصی فرهنگیان و تمرکز روی کودکان و دانش آموزان در اولویت اول و زنان و کهنسالان در اولویت بعدی وسایل مورد نیاز را با وسواس کافی و به صورت مداوم برای آن ها ارسال کند

او ادامه می دهد: این حرکت جمعی،  سنگ بنایی است که نیاز به همراهی تک تک فعالان صنفی و معلمان دارد که ضمن ارایه راهکارها و حضور فیزیکی نمایندگانشان در مناطق،  برای همیشه جامعه معلمان بتواند به عنوان یک بازوی مورد اعتماد و توانمند، بخشی از سازماندهی چنین مسایلی را عهده دار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز