خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه:

۵۸۰ مصدوم زلزله در بیمارستان‌های کرمانشاه مداوا شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۰۱

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از مداوا و بستری شدن ۵۸۰ مصدوم زلزله اخیر استان کرمانشاه در بیمارستانهای شهدا و حضرت معصومه(س) کرمانشاه خبرداد.

 میثم حجتی‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه مهیب یکشنبه شب در استان کرمانشاه، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نشست فوری تشکیل داد و هماهنگی لازم برای انتقال مصدومان به بیمارستانهای تامین اجتماعی کرمانشاه به‌عمل آمد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: ۵۲۵ مصدوم در بیمارستان شهدای کرمانشاه به‌عنوان مرکز ترومای تامین اجتماعی استان و ۵۵ مصدوم دیگر نیز در بیمارستان حضرت معصومه (س) بستری و مورد مداوا قرار گرفتند.

حجتی‌پور افزود: ۳۱۵ جراحی و پروسیجر روی مصدومان زلزله انجام شد و در شب نخست انتقال مجروحان به بیمارستانهای تامین اجتماعی کرمانشاه ۷۰۰ پرس غذای گرم بین مصدومان توزیع شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمات رسانه ای به اندازه‌ای مناسب بوده که بیماران ترجیح می‌دادند به جای اعزام به تهران در بیمارستان‌های سازمان تحت مداوا قرار بگیرند.

حجتی پور درباره ملاقات با سانحه دیدگان، تصریح کرد: فردای روز حادثه در محل حضور داشتیم و امروز نیز مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به ملاقات مصدومان آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز