خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران کاشی گیلانا مقابل ساختمان مرکزی کارخانه در تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۸۷

جمعی از کارگران کاشی گیلانا ، صبح امروز(۲۳ آبان ماه) با سفر به تهران در اعتراض به بلاتکلیفی ۱۰۰ نفر از همکارانشان در نتیجه تعطیلی این واحد تولیدی، مقابل ساختمان دفتر مرکزی کارخانه تجمع کردند.

به گزارش خبر نگار ایلنا، جمعی از کارگران کاشی گیلانا ، صبح امروز(۲۳ آبان ماه) با سفر به تهران در اعتراض به بلاتکلیفی، خود و همکارانشان مقابل ساختمان  دفتر مرکزی کارخانه تجمع کردند.

یکی از کارگران معترض که در این تجمع اعتراضی حضور یافته، به ایلنا گفت: با مصوبه کمسیون کارگری شهرستان رودبار  در استان گیلان از دی ماه سال گذشته (۹۵)این واحد تولیدی برای مدت شش ماه تعطیل و تمامی ۱۰۰ کارگر این واحد صنعتی برای موقت به بیمه بیکاری معرفی شدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر سه ماه از خاتمه دوره شش ماهه‌ای که قرار بود این واحد صنعتی تعطیل باشد، می‌گذرد افزود: هنوز نه گامی برای راه‌اندازی دوباره کارخانه برداشته شده است و نه مطالبات کارگران پرداخت شده است و از سوی دیگر مدت برقراری بیمه بیکاری بیشتر کارگران خاتمه یافته است.

برپایه این اظهارات کارگران کاشی گیلانا از ۲۰ تا ۴۰ ماه معوقات مزدی طلبکارند که بخش قابل توجهی از آن مربوط به سالهای ۸۹تا دی ماه سال ۹۳مربوط می‌شود.

به گفته این کارگر  در نیتجه این وضعیت آنها امروز تصمیم گرفتند تا با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی کاشی گیلانا در تهران اعتراض خود را نسبت به وضعیت موجود اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز