خبرگزاری کار ایران

ابوالحسن فیروزآبادی:

هدف وزارت کار رفع موانع پیشروی کارآفرینان است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۷۷

نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور که در شهرستان جم برگزار شد، گفت: استان بوشهر یکی از مهدهای شعر و شاعری کشور است و ما در زمینه شعر جامعه کار و تلاش باید کاری ملی انجام دهیم و برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها باید در سطح کشور نهادینه شود.

وی همچنین در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم و فعالان اقتصادی شهرستان جم و کنگان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم حضور یافت.

در ادامه، نشست صمیمی فعالان اقتصادی و کارآفرینان  شهرستان جم با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم  برگزار شد.

در این جلسه قائم مقام وزیر هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رفع موانع پیشروی کارآفرینان دانست و این عامل را بهترین راهکار جهت ایجاد اشتغال قلمداد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز