خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد:

تلاش برای شلیک به مدیر تعاون ناکام ماند/ اسلحه در کیف ویولون مخفی شده بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۳۶۸

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای تیراندازی به مدیر تعاون این اداره خبر داد. ضارب، بازداشت و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

غلامعلی طاعت‌نژاد (مدیر روابط عمومی اداره کا تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با حادثه صبح امروز این نهاد گفت: بعد از ساعت 9 صبح، ف.م (مدیرعامل یکی از شرکت تعاونی‌های استان) وارد اتاق آقای قادرپناه (مدیرتعاون) شد و با این بهانه که قصد گفتگوی محرمانه دارم، درب اتاق را بست.

وی با بیان این که از جزئیات گفتگو و یا مشاجرات احتمالی چیزی نمی‌دانیم؛ افزود: فرد مذکور از کیف ویولون یک اسلحه کلاشینکف بیرون می‌آورد و قصد شلیک به قادرپناه را دارد که به علت نزدیکی فاصله، قادرپناه لوله تفنگ را دور می‌کند و مانع شلیک گلوله می‌شود.

طاعت‌نژاد ادامه داد: با این وجود، به دلیلی درگیری فیزیکی که چند دقیقه ادامه داشته و بسته بودن در اتاق، مدیرتعاون از ناحیه سر و صورت مصدوم می‌شود که با ورود همکاران به اتاق، درگیری خاتمه می‌یابد.

وی افزود: ماموران اورژانس، قادرپناه را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند و فرد ضارب نیز تحویل مقامات انتظامی شده‌است. در حال حاضر وضعیت عمومی قادرپناه مساعد است.

طاعت‌نژاد در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم هیچ تیراندازی صورت نگرفته، اما فرد ضارب قصد این کار را داشته است که خوشبختانه موفق نشده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز