خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر کشور:

قزوین ظرفیت‌های خوبی برای طرح‌های اشتغالزایی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۴۳۰

دبیرکل خانه کارگر کشور گفت: استان قزوین ظرفیت های خوبی برای کاهش بیکاری و اجرای طرح های اشتغالزایی دارد که با برنامه ریزی مدون و هدفمند می توانیم آن را اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب روز  گذشته (سه شنبه نهم آبان) در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان  قزوین که با حضور علی ربیعی وزیر تعان، کار و رفاه اجتماعی و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در استان قزوین شاهد افت تعاونی ها هستیم، کم توجهی و اجرا نشدن قانون و اجرای اشتباه قانون مشکل ساز شده است.

وی افزود: یک زمان واحد تولیدی را از مالیات معاف می کنیم و وقتی یک تعاونی شکل گرفت میدان رقابت را با گرفتن مالیات محدود می کنیم.

محجوب بیان کرد: در شهرستان بوئین زهرا کار زیاد شده و ظرفیت زیادی برای ایجاد شغل دارد اما با مشکلات زیادی در این منطقه مواجهیم.

وی با بیان اینکه کارخانه بزرگ کاشی و سرامیک در منطقه بویین زهرا بحران دارد، افزود: منطقه بوئین زهرا نیازمند توجه بیشتری است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس بیان کرد: باید از ظرفیت های خوب استان قزوین برای حل مشکلات اشتغال و بیکاری بخوبی استفاده کنیم تا کارها شتاب گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز