خبرگزاری کار ایران

کشته‌شدگان حادثه مراوه‌تپه، کارگران نیروگاه برق بودند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۲۶

رئیس دادگستری مراوه تپه گرگان گفت: کشته‌شدگان حادثه گنج مراوه‌تپه استان گلستان، کارگران و مهندسان نیروگاه برق بودند.

«مرتضی اسعدی» با بیان اینکه این حادثه برای کارگران و مهندسان نیروگاه برق مراوه تپه رخ داده است، افزود: در پی عملیات ساخت نیروگاه برق شهرستان مراوه تپه، کارگران و مهندسان شاغل در این پروژه صنعتی حین کار به تکه‌هایی از کوزه‌های قدیمی برخورد می‌کنند و به طمع پیدا کردن عتیقه و سکه‌های قدیمی، دو نفر از این مهندسان به همراه سه نفر دیگر شب نهم مهرماه اقدام به حفر غیرمجاز کانال می‌کنند.

به گفته وی، به دنبال ریزش بخش‌هایی از کانال حفر شده دو نفر از این کارگران زیر آوار خاک کشته می‌شوند و دو نفر دیگر هم راهی بیمارستان شده‌اند، نفر پنجم هم دستگیر شده است.

همچنین اسماعیل تاجی (فرماندار شهرستان مراوه‌تپه ) درباره هویت کارگران کشته شده  این حادثه می‌گوید: کشته‌شدگان حادثه مراوه تپه کارگران شاغل در نیروگاه به نام‌های پورمند و غلامی هستند که از استان‌های تهران و کردستان برای کار به گرگان آمده‌اند.

او در ادامه گفته است، متاسفانه این افراد به صورت غیرمجاز و برای پیدا کردن اشیای قیمتی و زیر خاکی اقدام به حفاری کردند که این حادثه رقم خورده است.

به گفته وی، متاسفانه این افراد ۶ نفر بودند که ۴ نفر داخل کانال برای حفاری رفته و ۲ نفر به عنوان نگهبان در خارج از کانال قرار داشتند.

نهم مهر ماه جاری در جریان حادثه که بر اثر حفاری غیرمجاز و ریزش بخش‌هایی از کانال ایجاد شده توسط شش نفر از کارگران شاغل در نیروگاه برق در حال ساخت شهرستان مراوه تپه ایجاد شده بود، دو کارگر کشته و۴ نفر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز