خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اراک:

بخشی از معوقات هپکویی‌ها فردا پرداخت می‌شود/ نمی‌گذاریم نیرویی اخراج شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۵۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت بخشی از معوقات کارگران هپکو خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در اراک گفت: دولت و وزارت کار مخالف فروش اموال و دارایی‌های شرکت هپکو اراک است و ما مخالف تعدیل نیرو در دو شرکت هپکو و آذرآب هستیم و نمی‌گذاریم نیرویی اخراج شود.

ربیعی افزود: 70درصد مشکلات شرکت آذر آب اراک که ناشی از سوءمدیریت بود؛ حل شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌ها با سازمان تامین اجتماعی، سازمان همیاری شهرداری‌ها، وزارت راه و شهرسازی و بانک‌های عامل انجام شده و طی دو روز آینده تمام مشکلات این دو شرکت که مرتبط با این سازمان‌ها هست حل و فصل می‌شود.

وزیر کار افزود: به شدت مخالف واردات تجهیزاتی هستیم که نمونه آن در این دو شرکت تولید می‌شود و با هرگونه واردات بی‌رویه برخورد خواهد شد و این کار م‌ تواند رونق تولید و اشتغال را در شرکت‌های آذرآب و هپکو دربرداشته باشد.

ربیعی ادامه داد: در ارتباط با آذرآب با مدیرعامل صحبت کردم؛ قرار شد 20میلیارد تومان وام آبان ماه به حساب این شرکت واریز شود.

وی افزود: ما در شرکت هپکو، بحثِ  به‌روز شدن حقوق کارگران که فردا صبح بخشی از حقوق عقب مانده پرداخت خواهد شد را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز