خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره کار استان مرکزی مطرح کرد؛

امتناع کارگران هپکو و آذرآب از کار کردن/تکلیف مدیریت آذرآب هفته آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۶۵۶

مدیرکل اداره کار استان مرکزی ضمن تایید خبر بازداشت مدیرعامل شرکت آذرآب گفت: کارگران هپکو و آذرآب در محل کارخانه حاضر شده‌اند، اما به دلیل اعتراض نسبت به معوقات مزدی، دست از کار کشیده‌اند.

محمدتقی آبائی هزاوه (مدیرکل اداره کار استان مرکزی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ در ارتباط با آخرین وضعیت کارگران معترض اراک ضمن تایید خبر بازداشت مدیرعامل آذرآب گفت: مدیرعامل آذرآب با دستور قضایی بازداشت شده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این موضوع در دست نیست.

آبائی گفت: امروز کارگران آذرآب و همچنین کارگران هپکو در محل کارخانه‌هایشان حاضر شده‌اند اما به خاطر اعتراض نسبت به ماه‌ها معوقات مزدی، کار را تعطیل کرده‌اند و علیرغم حضور در محل کار، در محوطه کارخانه بیکار نشسته‌اند.

این مقام مسئول تاکید کرد؛ این کارگران نسبت به اوضاع نابسامان شغلی و ماهها مطالبات مزدی پرداخت نشده اعتراض دارند و بایستی به اوضاع آنها رسیدگی شود.

به گفته آبائی، در روزهای گذشته در جلساتی که میان وزرات صنعت با حضور مقامات و مسئولان برگزار شد، تصمیمات خوبی اتخاذ شد که اگر این تصمیمات اجرایی شود، مشکلات کارگران حل خواهد شد.

آبائی در ارتباط با وضعیت نامشخص کارخانه آذرآب با توجه به بازداشت مدیرعامل آن گفت: هفته آینده مجمع سهامداران این کارخانه برگزار خواهد و در آن مجمع، در ارتباط با مدیریت کارخانه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: فرد بازداشتی؛ مدیرعامل اصلی کارخانه بوده که در دفتر مرکزی در تهران مستقر بوده و هم‌اکنون مدیر داخلیِ آذرآب در کارخانه مشغول به کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز