خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آذرآب اراک احضار و بازداشت شد/مدیرعامل از عوامل ناآرامی‌های استان است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۶۱۷

مدیرعامل آذرآب با دستور مقام قضایی از سوی پلیس استان احضار و هم اکنون در بازداشت است.

به گزارش ایلنا، کیومرث عزیزی (فرمانده انتظامی استان مرکزی) با اشاره به اتفاقات رخ داده برای کارگران شرکت آذرآب اراک گفت: با حکم مقام قضائی روز گذشته مدیرعامل این شرکت از سوی پلیس احضار و بازداشت شد.

وی ادامه داد: این فرد در بازداشت پلیس به سر می برد و علت بازداشت او، توسط مقامات قضائی اعلام می شود.

کارگران آذرآب در روزهای گذشته در اعتراض به معوقات مزدی خود تجمعات اعتراضی برگزار کردند که برخورد با کارگران این کارخانه و همچنین کارگران هپکو با اعتراض فعالان کارگری و تشکل‌های صنفی مواجه شد.

مدیرعامل کارخانه آذرآب یکی از عوامل ناآرامی‌های استان است

ابوالفضل پوروفایی (مسئول کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مرکزی) در مورد دلیل بازداشت مدیرعامل کارخانه آذرآب به خبرنگار ایلنا می‌گوید: شب گذشته باخبر شدیم که مدیرعامل کارخانه آذرآب که یکی از عوامل ناآرامی‌های روزهای گذشته در استان بود؛ توسط بازداشت شده است.

او ادامه می‌دهد: پس از تجمع کارگران این کارخانه و رخ دادن اتفاقات ناگوار، مسئولان کارخانه حقوق 1 میلیون 800 هزار تومانی کارگران را واریز کردند در صورتی که قبل از اعتراضات کارگری هم می‌توانستند این مبلغ را واریز کنند. لذا چنین برداشت می‌شود که سوءمدیریت مدیرعامل باعث چنین پیش‌آمدهایی شده و امنیت استان را متزلزل کرده است.

این فعال کارگری در پایان گفت: در روزهای آینده جلسه هیات مدیره برای رسیدگی به مسائل کارگران برگزار می‌شود و در آن سرنوشت مدیرعامل این کارخانه نیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز