خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اراک در مجلس دهم مطرح کرد:

کارگران آذرآب و هپکو باید درک شوند/دست‌دست کردن راه به جایی نمی‌برد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۳۳

نماینده اراک در مجلس دهم در رابطه با وقایع روز گذشته کارگران آذر آب و هپکو گفت: مسئولان به‌جای پاشیدن نمک به زخم کارگران آنها را درک کنند چراکه چندماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده اراک در مجلس دهم در رابطه با وقایع روز گذشته کارگران آذر آب گفت: مسئولان به‌جای پاشیدن نمک به زخم کارگران آنها را درک کنند چراکه چندماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند.

«سیدمهدی مقدسی» با بیان مطلب فوق گفته است: حل مشکلات واحدهای صنعتی به اهتمام جدی نیاز دارد درحالی که ما شاهدیم علیرغم جلسات متعددی که تشکیل شده؛ هنوز هیچ گشایشی در کار نیست و کارگران حقوقی دریافت نکرده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: شرایط به گونه‌ای است که کارگران امیدشان را از دست داده‌اند. امیدوارم مسئولان تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و صورتجلسه بر صورتجلسه نیفزایند. باید با اهتمام ویژه تصمیم انقلابی در رفع مشکل این دو واحد و واحدهای دیگر اتخاذ کرد.

وی افزود: دست دست کردن، وقت گذراندن و فرصت دادن به افرادی که شاید تلاشی برای رفع مشکلات می‌کنند شاید راه به جایی نبرد.

نماینده مردم اراک با اشاره به این مطلب که انتظار دارد وزیر با حضور همه ذینفعان تصمیمات اثربخشی بگیرد، گفت: از دولت دوازدهم انتظار داریم تصمیمات اساسی جهت حل مشکلات واحدهای صنعتی اتخاذ کند، چراکه اگر روند کند فعلی ادامه یابد به تکالیف خود در مجلس عمل خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به لزوم برگزاری جلسات فوق‌العاده از سوی مسئولان ذیربط گفت: سهامداران و مالکان، کارگران با شرافتی که به جز تامین معاش هدفی ندارند را درک کنند چراکه اینگونه تحت فشار دادن کارگران زیبنده نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: از استاندار محترم نیز انتظار داریم این مساله را در تهران به جد پیگیری کند و تا مشکل حل نشده به استان بازنگردد.

وی کارگران را به خویشنداری دعوت کرد و از آنها خواست با معرفی نمایندگان خود به کمیته مشترکی برای حل این معضل پیشگام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز