خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

معاش بازنشستگان نابسامان است/طرح تحول سلامت نباید از جیب کارگران هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۳۸۶

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری می‌گوید: برخی می‌خواهند از خارج سازمان تامین اجتماعی برای ما تصمیم بگبرند که ما با این نوع رفتار برخورد خواهیم کرد.

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری سازمان تامین اجتماعی) که به مناسبت گرامیداشت روز تکریم خانواده و بازنشستگان در جمع بازنشستگان حاضر شده بود، گفت: انتظار داریم استمرار حضور علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییرات اثرگذاری بر روند حوزه کار  و همچنین تامین اجتماعی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات متناسب در حوزه کار و تامین اجتماعی نیازمند حضور افرادی توانمند است، ادامه داد: با توجه به مدیریت نوربخش در تامین اجتماعی امیدواریم این نوع مدیریت استمرار داشته باشد.

صادقی افزود: مدیریت در تامین اجتماعی یک حسِ سازمان دوستی و تعصب لازم دارد زیرا بازنشستگان با توجه به قول‌هایی به آ‌نها داده می‌شود، زندگی می‌کنند.

این فعال بازنشستگان با انتقاد از وضعیت معیشتی بازنشستگان خاطرنشان کرد: وضعیت معیشتی بازنشستگان مناسب نیست و اگر مدیریت نادرستی باشد این وضعیت بحرانی‌تر خواهد شد و این نیازمند یک هم اندیشی و ارتباط درست بین مدیران تامین اجتماعی و افراد تحت پوشش است.

صادقی افزود: ما با طرح تحول سلامت مخالف نیستیم ولی آیا هزینه این طرح باید از جیب کارگران داده شود، برای موفقیت طرح تحول سلامت باید همه وزارتخانه‌ها حضور فیزیکی داشته باشند. متاسفانه شنیده‌ایم که وزیر بهداشت گفته بود که وزارتخانه متبوعش می‌خواهد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را انتخاب کنند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: ما به عنوان نماینده مردم در سازمان تامین اجتماعی هشدار می‌دهیم اگر کسی بخواهد به تامین اجتماعی صدمه بزند در مقابلش خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز