خبرگزاری کار ایران

در جشنواره تعاونی‌های برتر انجام شد؛

درخواست فولادگر از ربیعی برای بازپس‌گیری لایحه‌ اصلاح قانون تعاون از مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۰۶

نماینده اصفهان از وزیر کار خواست لایحه اصلاح قانون تعاون که در دولت‌دهم به مجلس رفته را از مجلس پس بگیرند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا فولادگر امروز در مراسم جشنواره تعاونی‌های برتر که در مجموعه تلاش برگزار شد، افزود: قانون بهبود فضای کسب و کار و اصلاح قانون تعاون را در مجلس داشتیم اما نتیجه همه این قوانین به رونق بخش تعاون منجر نشده است.

وی با بیان اینکه تعاون نوعی شرکت است، گفت: امروز اقتصاد دنیا براساس تعاونی‌های قوی حرکت می‌کند. کشورهای توسعه یافته‌ دارای قوی‌ترین شرکت‌های تعاونی‌ها هستند.

فولادگر ادامه داد: ما بعد از ٣٨ سال جایگاه لازم را برای بخش تعاون ایجاد نکردیم. بخش تعاون باید از خودش جوشش داشته باشد.

نماینده اصفهان در ادامه بیان داشت: اتاق‌های تعاون باید فعال شوند و تعاونی‌ها باید جوشش داشته باشند. رشد اقتصادی از بابت نفت افزایش یافته است . معافیت‌های مالیاتی و بیمه و تخصیص یارانه تسهیلاتی برای تعاونی‌ها باید در نظر گرفته شود. مهمتر از هر موضوعی بهبود فضای کسب و کار است که تا حل نشود رکود ادامه می‌یابد.

وی از فعال شدن مرکز پژوهش‌های مجلس درباره پایش فضای کسب و کار خبر داد و گفت: با بهبود فضای کسب و کار می‌توان فضای اشتغال و بخش تعاونی را توسعه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز