خبرگزاری کار ایران

عصر امروز اتفاق افتاد؛

انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد / انتقال ۴ مصدوم به بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۹۲۴

انفجار امروز (پنچشنبه ۲ شهریور) در کارخانه فولاد بویر احمد، ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انفجار امروز در کارخانه فولاد بویر احمد ۴ مصدوم بر جای گذاشته است. علت این حادثه مشخص نیست. منابع آگاه می‌گویند ۲ نفر از مصدومان در بیمارستان شهید بهشتی این شهر مداوا و ۲ نفر دیگر به بیمارستان اصفهان انتقال داده شده‌اند.

انفجار ساعت ۱۸ عصر اتفاق افتاد و البته این برای دومین بار است که چین حادثه‌ای در سه ماه گذشته در این کارخانه به وقوع می‌پیوندد. در حادثه سه ماه پیش ۹ نفر بشدت مصدوم شدند که سه نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

امکان ارتباط با مسئولان کارخانه فولاد بویر احمد تا زمان ارسال این خبر برای خبرنگار ایلنا فراهم نشد و البته پیگیری‌ها برای آخرین اخبار از وضعیت چگونگی این حادثه  ادامه خواهد داشت.

کارخانه فولاد بویراحمد تنها کارخانه فولاد استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن شمس فولاد است که نقش مهمی در توسعه استان دارد و زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است . فاز یک مجتمع فولاد بویراحمد با اشتغال‌زایی مستقیم ۵۸۲ نفر در سال ۸۲ کلنگ زنی و در سال ۸۸ به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز