خبرگزاری کار ایران

روز گذشته صورت گرفت؛

خودسوزی پیمانکار شهرداری در منطقه ۱۶ /بدهی ۹ هزار میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۴۲

درحالیکه شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها از اقدام به خودسوزی یکی از پیمانکاران شهرداری تهران خبر می‌دهند، یک عضو شورای شهر تهران می‌گوید در حال حاضر شهرداری تهران بابت مطالبات پرداخت نشده پیمانکارانش حدود ۹ هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخیرا در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر خودسوزی یکی از پیمانکاران شهرداری تهران در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش منتشر شد. براساس اطلاعات بدست آمده درباره این اتفاق؛ حوالی ظهر روز گذشته (سه‌شنبه/۲۴ مرداد) مرد ۴۰‌ ساله‌ای که از او به عنوان یکی از پیمانکاران منطقه ۱۶ شهرداری تهران یاد شده است، مقابل در اتاق مسئول امور مالی شهرداری منطقه ۱۶ اقدام به خودسوزی می‌کند. ظاهرا این اتفاق پس از آن رخ داد که مسئول امور مالی به وی اعلام کرد؛ برای دریافت مطالباتش بازهم باید صبر کند.

در این رابطه برخی رسانه‌ها به نقل از منابع آگاه خود، مدعی شدند چنین اتفاقی برای بار سوم در یک سال گذشته رخ داده است.

در خبر یادشده؛ همچنین آمده است: پس از این اتفاق، افراد حاضر در محل سریعا برای خاموش کردن شعله‌های آتش اقدام کرده و درنهایت پیکر مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان اعزام شده و در حال حاضر این فرد تحت درمان قرار دارد.

بدهی ۹ هزار میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران

تلاش‌های خبرنگار ایلنا برای تماس با مسئولان مربوطه در شهرداری منطقه 16 تهران و پیگیری موضوع تاکنون بی‌نتیجه بوده است و به صورت مشخص در تماس‌های جداگانه‌ای که از سوی این رسانه با روابط عمومی شهرداری منطقه شانزده گرفته شد، اعلام شد؛ مسئولان مربوطه برای پاسخگویی حضور ندارند. 

در همین رابطه «افشین حبیب زاده» عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به ایلنا گفت: شهرداری تهران در حدود ۹ هزار میلیارد تومان به پیمانکارانش در سطوح مختلف به صورت نقدی و غیرنقدی بدهکار است. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرداری تهران در حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌ ناتمام دارد که پس از ارائه صورت وضعیت، به پیمانکاران پرداخت می‌شود.

 عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه درآمدهای شهرداری تهران کاهش یافته است، افزود: درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه سال ۹۶ قابل وصول نیست و شهرداری با کمبود منابع رو به رو شده است.

وی افزود: به زودی و با استقرار اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران گزارش‌های دقیقی از نحوه هزینه‌کرد درآمدهای شهرداری تهران به مردم ارائه می‌شود تا شهروندان به صورت دقیق در جریان جزئیات قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز