خبرگزاری کار ایران

خانواده پیمانکار قمی در گفت‌وگو با ایلنا:

ترجیح می‌دهیم در مورد خودسوزی مصاحبه نکنیم/ شهرداری خودش اطلاعات منتشر کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۴۷

خانواده پیمانکار قمی که روزهای گذشته در محوطه شهرداری منطقه دو قم دست به خودسوزی زد، با امتناع از دادن اطلاعات حادثه گفتند: ترجیح می‌دهیم در مورد حادثه مصاحبه نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته تصاویری از خودسوزی پیمانکار قمی در محوطه شهرداری منطقه دو قم در فضای مجازی منتشر شد؛ ظاهرا پیمانکاری که دوندگی‌هایش در راهروهای شهرداری قم به نتیجه نمی‌رسد دست به خودسوزی می‌زند. پس از حادثه او را به بیمارستان منتقل می‌کنند اما بر اثر سوختگی 90 درصد فوت می‌کند.

روابط عمومی شهرداری قم در روزهای گذشته از ارائه اطلاعات در ارتباط با جزئیات این حادثه خودداری و هر نوع خبررسانی را منوط به تکمیل تحقیقات قضایی کردند.

تماس خبرنگار ایلنا در ارتباط با جزئیات و علل حادثه با خانواده این پیمانکار نیز به جایی نرسید؛ اقوام فردِ متوفی ترجیح دادند صحبت نکنند و گفتند قصد مصاحبه در این خصوص را نداریم چرا که می خواهیم مباحث خبری آن هر چه زودتر پایان یابد و بیش از این کش پیدا نکند.

یکی از نزدیکان متوفی  در پاسخ به این سوال که آیا این خودسوزی واکنشی به عملکرد شهرداری قم بوده یا خیر؛ گفت: ربطی به عملکرد شهرداری قم نداشته؛ ترجیح می‌دهیم اطلاع‌رسانی در مورد حادثه تمام شود تا قضیه خاتمه پیدا کند.

این فرد گفت: از روابط عمومی شهرداری قم پیگیری کنید؛ هرچه آنها بگویند، ما هم قبول داریم. به گفته او شهرداری بایستی خودش اطلاعاتی در این مورد منتشر کند؛ این درحالیست که روابط عمومی شهرداری قم با بیان این که نمی‌دانیم خواسته اصلی متوفی چه بوده؛ هیچ اطلاعاتی در این مورد نداده است.

در نهایت مشخص نیست که خواسته فرد متوفی چه بوده؛ چرا  او در محوطه شهرداری دست به خودسوزی زده و چرا خانواده او از صحبت در مورد جزئیات حادثه امتناع می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز