خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد؛

سهمیه جدید ۱۲ هزارنفری برای بیمه خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۷۳

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تفاهمنامه اخیر سازمان متبوع با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: ۱۲ هزار سهمیه جدید بیمه‌ای هنرمندان و خبرنگاران را واگذار کردیم.

به گزارش ایلنا، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تفاهمنامه اخیر سازمان متبوع با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: ۱۲ هزار سهمیه جدید بیمه‌ای هنرمندان و خبرنگاران را واگذار کردیم. امید است خبرنگاران آزاد که تحت پوشش خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌ها نیستند، بتوانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و این افتخاری برای ماست.

محمدحسن زدا ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار اظهار کرد: بیمه خبرنگاران طبق روال جاری در حال انجام است و هیچ محدودیتی برای آن ایجاد نشده است.

وی افزود: کمیته‌هایی مشترک فعال شده و قرار است امور بیمه خبرنگاری در شعبات خاصی متمرکز شود. به کارکنان و بازرسان این شعبات خاص، آموزش‌های ویژه‌ای پیرامون نحوه برخورد با خبرنگاران نیز ارائه می‌شود. به عنوان مثال اگر در یک ساختمان دو یا سه روزنامه و سایت خبری مستقر باشند و یک خبرنگار برای هر سه جا  خبر تهیه کند بازرس باید آگاهی و اطلاع داشته باشد تا در گزارشی که تهیه می‌کند، مشکلی بوجود نیاید.

وی در پاسخ به اینکه آیا دبیران، سردبیران و سایر کارکنان رسانه‌ها نیز مشمول بیمه خبرنگاران می‌شوند، عنوان کرد: هر شخصی را که صندوق اعتباری هنرمندان معرفی کند، برای ما معتبر است و تحت پوشش قرار می‌گیرد؛ زیرا مسئول شناسایی و معرفی آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز